PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • masa pelepasan:2024-04-29 15:21:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:330
  • Penerangan pantas:

    Poznan,Semasa operasi,PoznanMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba

Kandungan artikel

Semasa operasi,PoznanMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

PoznanOutdoor operations such as changing street lights, changing glass, etc. can be directly raised to a fixed height, while allowing - people to work simultaneously. This greatly improves the time and effectiveness, and is also small, without affecting the passage of vehicles and pedestrians.

Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?

Reason: The return valve is not closed.

Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.


PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian



Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, pemilihan jambatan penerbangan hidraulik dengan efektiviti-kost yang lebih baik mesti berdasarkan parameter teknik, praktikal, dan pelbagai. Biasanya terdapat banyak jenis jambatan naik, jambatan dedikasi untuk memuatkan dan memuatkan logistik jambatan naik tetap, platform memuatkan bekas, dll.), masing-masing dengan parameter dan tujuan teknikal yang berbeza, tetapi juga banyak persamaan yang digunakan. Oleh itu, sebagai pelanggan, dan mana jambatan naik boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai banyak gunaan.

Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Rekomendasi KualitiApa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri

Reason: The return valve is not closed.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.


PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian



When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Survey produkMungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

Kerana kemampuan muatan jambatan pengangkutan berbeza, kemungkinan untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan yang menggunakan kemampuan muatan berbeza, muatan berlebihan dan muatan barang secara ketat dilarang.

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan,PoznanJembatan boarding tetap, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

PoznanAnda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?

Reason: The return valve is not closed.


CopiapoMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian memberi anda PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian oleh syarikat kami, perkhidmatan PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian. PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PoznanJambatan naik selesaiIndustri mempercepat langkah penyesuaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!